כיצד לבחור אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות מים?

אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות מים הוא ללא ספק אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שנצטרך להזמין לבית או לעסק. אינסטלטור יכול לזהות במהירות את מקור הנזילה, לטפל בה באופן יסודי ולמנוע הופעת כתמי רטיבות מתחת לריצוף, בתקרה או בקירות. המומחיות גם תאפשר לאינסטלטור למצוא פתרונות לבעיות בלתי צפויות וכך לחסוך בהוצאות. מצד שני, לא כל האינסטלטורים מגיעים לרמת המומחיות הנדרשת והתפקיד שלנו הוא לדעת כיצד למצוא אותם.

 

הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לבחור אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות מים:

א. המלצות של חברים ובני משפחה – אין תחליף להמלצה אמיתית ואובייקטיבית על בעלי מלאכה. השתמשו בהמלצה כדי להשוות בין קבלני אינסטלציה, התייעצו עם חברים ובני משפחה ואל תתביישו לבקש חוות דעת ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט. אינסטלטור מומחה יקבל המלצות חמות ואתם תהיו אלו שמרוויחים מזה.

ב. ציוד לאיתור נזילות ומפגעים – בחרו אינסטלטור מומחה עם ציוד מתאים לאיתור נזילות ומפגעים. הידע והניסיון של אינסלטור לא תמיד מספיקים לטובת איתור נזילות מים בבית או בעסק. הציוד שיעמוד לרשות האינסטלטור הוא זה שיקבע תוך כמה זמן תאותר הנזילה, כיצד היא תטופל ומה יהיו התוצאות בטווח הארוך.

ג. זמינות – כדאי לבחור אינסטלטור מומחה שזמין עבורכם מסביב לשעון. אל תסכימו לחכות כמה ימים לביקור של אינסטלטור או לקבלת הצעת מחיר. זכרו שנזילות מים מחמירות במהירות והן גם עולות לכם הרבה כסף. תנו עדיפות לאינסלטור זמין שמבין את חומרת המצב ומוכן להתגייס לטובת המשימה.

 

האם כדאי לבחור אינסטלטור רק לפי הצעת מחיר?

איתור נזילות מים הוא שירות שניתן על ידי קבלני אינסטלציה בכל רחבי הארץ. פערי המחירים בין אנשי המקצוע נמוכים מכפי שנהוג לחשוב, ויש מחירון יחסית קבוע שבו ניתן להיעזר. המשמעות מבחינתכם היא שאין טעם לבחור אינסלטור רק לפי הצעת מחיר.

השתמשו בקריטריונים של מקצועיות, ניסיון והסמכה והסכימו לשלם עוד כמה מאות שקלים על מומחיות של אינסטלטור ברמה גבוהה. זו הדרך היחידה להבטיח שקט נפשי ולמנוע נזילות נוספות.

 

כתיבת תגובה